Hae koko perheelle kesälomaa nyt | Ammattiliitto Pro

Hae koko perheelle kesälomaa nyt

12.2.2018 klo 13:15
| |

Liikuntalomalle perheen kanssa voi lähteä kohtuuhintaan, kun hakee PHT:n tuettuja lomia verkosta. Lomailemaan pääsee upeissa luonnonkohteissa ja urheilukeskuksissa ympäri Suomen.

Pro Uutiset/lähde: PHT

Kaipaako perheesi yhteistä aikaa ja mahdollisuutta kokeilla erilaisia liikuntamuotoja yhdessä muiden kanssa?
Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT:n 1.askel -perhejakso tarjoaa virikkeitä, elämyksiä, yhdessäoloa ja asiantuntijan vinkkejä terveellisistä elämäntavoista koko perheelle lapsiystävällisissä kohteissa ympäri Suomen.

Perhejaksolta saa uusia kokemuksia, hauskoja lajikokeiluja ja onnistumisen iloa niin vanhemmille kuin lapsille. Tarjolla on ohjattua toimintaa lapsille ja aikuisille sekä yhdessä että erikseenkin.

Voit tutustua etukäteen ajankohtiin ja ohjelmiin PHT:n sivuilla ja suunnitella kesää jo nyt. Hakemuksen voit täyttää PHT:n sivujen kautta.

Mitä loma maksaa?

Omavastuu 1. askel -perhejaksolle on 100 euroa per aikuinen ja 60 euroa jokaiselta 6–16-vuotiaalta lapselta. Alle 6-vuotiaat lapset osallistuvat maksutta. Hinta sisältää 5 vuorokauden eli neljän yön mittaisen jakson ajalle majoituksen koko perheelle, ohjelman sekä täysihoidon. Hinta on edullinen, koska sitä on tuettu veikkausvaroin.

Jos jompikumpi perheen aikuisista on työtön tai lomautettu, hän maksaa vain puolet hinnasta. Työttömyydestä tai lomautuksesta tulee mainita hakemuksessa. Etuus koskee vain työtöntä tai lomautettua aikuista, ei puolisoa tai lapsia.

Lue lisää perhejaksoista PHT:n sivuilta.

Tutustu kesän 2018 perhejaksoihin.