Palkansaajien keskusjärjestöt osallistuvat Helsinki Pride -kulkueeseen | Ammattiliitto Pro

Palkansaajien keskusjärjestöt osallistuvat Helsinki Pride -kulkueeseen

28.6.2018 klo 15:17

Palkansaajien keskusjärjestöt marssivat lauantaina 30.6. järjestettävässä kulkueessa. Prolaiset ovat tervetulleita kulkueeseen STTK:n joukoissa.

Pro Uutiset / Kuva: Shutterstock

Jokavuotinen Pride -viikko huipentuu jälleen tänäkin kesänä Helsinki Pride -kulkueeseen, joka starttaa lauantaina 30.6. kello 13 Senaatintorilta. Värikäs, kymmentuhatpäinen kulkuejoukko jatkaa matkaansa torilta aina Kaivopuistoon asti. Myös prolaiset voivat osallistua tukemaan tasa-arvoa sekä syrjinnästä vapaata työelämää.

Tervetuloa liittymään STTK:n kulkuejoukkoihin

Prolaiset ovat lämpimästi tervetulleita marssimaan työelämän sekä yhteiskunnan yhdenvertaisuuden puolesta palkansaajien keskusjärjestöjen kanssa STTK:n joukoissa. Prolaiset liittyvät STTK:n edustajien seuraan kulkueen kokoontumispaikalla, Senaatintorilla kello 12. Kokoontumispaikka sijaitsee Tuomiokirkon rappusten edessä, Helsingin kaupungin rekan perässä.

Kulkue päättyy Kaivopuistoon, jossa vietetään tämän vuoden riemukasta Puistojuhlaa. Puistojuhlassa on tänäkin vuonna tarjolla runsaasti monipuolista ohjelmaa kaikenikäisille.

Tervetuloa mukaan marssimaan yhdenvertaisuuden ja syrjintävapaan työelämän puolesta!