Haemme henkilöstöassistenttia

Assistentti
Etsimme asiakaspalveluhenkistä ja oma-aloitteista osaajaa Pron hr-tiimiin 1.8.2024 alkaen.

Haemme henkilöstöassistenttia

Julkaistu 29.04.2024 klo 13:00

Haemme henkilöstöassistenttia vakituiseen työsuhteeseen Helsingin Kalasatamaan 1.8.2024 alkaen. Tässä roolissa pääset omalta osaltasi varmistamaan, että HR-asiat sujuvat mutkattomasti.

Henkilöstöassistenttina tehtäviisi kuuluu esimerkiksi perehdytysten ja koulutusten koordinointia, henkilöstöetujen- ja henkilöstötilaisuuksien hoitamista, esitysmateriaalien ja ohjeiden luomista, dokumenttien hallintaa, henkilöstön neuvontaa sekä rekrytoinneissa avustamista. Tavoitteenasi on varmistaa, että HR-järjestelmissä oleva tieto on luotettavaa ja käyttäjät osaavat hyödyntää näitä järjestelmiä. Samalla tähtäät siihen, että HR-prosessit- ja järjestelmät kehittyvät. Työlläsi haluat aidosti tukea koko henkilöstöämme.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on soveltuva koulutustausta ja muutaman vuoden tuore kokemus hr-tehtävistä
  • Omaat erinomaiset viestintä- ja vuorovaikutustaidot. Kommunikoit sujuvasti, ystävällisesti ja selkeästi. Pystyt hankkimaan tietoa, tuottamaan materiaaleja, kehittämään ratkaisuehdotuksia ja yhteistyötaitojesi ansiosta kaikki se käy vaivattomasti.
  • Hallitset hr-järjestelmät (Mepco, Kellokortti) ja osaat hyödyntää muita toimisto- ja viestintäsovelluksia tehokkaasti.
  • Pystyt organisoimaan ja järjestelemään työtäsi joustavasti, jotta tärkeät asiat tulevat hoidetuksi ajallaan ja laadukkaasti.

Lisäksi kokemus hr-järjestelmien kehityshankkeista on eduksi.

Tässä tehtävässä saat monipuoliset ja mielenkiintoiset työtehtävät, hr-tiimin tuen ja mahdollisuuden työskennellä yhteisten tavoitteiden eteen innostavassa työilmapiirissä. Meillä on erittäin kilpailukykyiset työsuhde-edut, joustava työaika ja hybridityömahdollisuus.

Tehtäväkohtainen palkka on 3 550,75 euroa/kk. Muut erät määräytyvät henkilön kokemuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella henkilöstöpäällikkö Suvi Forssellilta p. 040 550 8488. 2.5. klo 15.30–16.30 ja 8.5. klo 9.00–10.00.

Lähetä hakemuksesi 13.5.2024 klo 16 mennessä osoitteeseen [email protected]