Haemme markkinointiasiantuntijaa

Kaksi nuorta ihmistä istuu  tietokoneen ääressä.
Etsimme viestintäyksikköömme markkinointiasiantuntijaa kehittämään, suunnittelemaan ja toteuttamaan Ammattiliitto Pron markkinointia määräaikaiseen työsuhteeseen.

Haemme markkinointiasiantuntijaa

Julkaistu 19.03.2024 klo 11:04

Tehtävä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus. Työsuhde alkaa 17.6.2024 ja päättyy perhevapaalaisen palatessa työhön loppuvuodesta 2025.

Keskeisiä tehtäviäsi ovat markkinointistrategian toteuttaminen yhdessä kumppaneiden ja sisäisten sidosryhmien kanssa. Suunnittelet ja toteutat uusjäsenhankinnan kampanjoita sekä jäsenpidollisen markkinoinnin toimia maksettuun mediaympäristöön sekä Pron omiin sähköisiin kanaviin. Vastuullasi on markkinointikalenterin ylläpito, kampanjoiden budjetointi, seuranta sekä raportointi. Sinulle on tuttua verkkosivujen jäsenpolun optimointi ja teknisten ominaisuuksien parantaminen yhdessä teknisten osaajien kanssa. Tehtävänäsi on varmistaa, että Pron kanavien markkinoinnilliset toimet toimivat suunnitelmallisesti ja tuloksellisesti jäsenhankinnassa sekä jäsenpidollisissa toimissa.

Odotamme sinulta kokemusta monipuolisista ja itsenäisistä markkinointitehtävistä. Toimit joustavasti ja olet tottunut kantamaan itsenäisesti kokonaisvastuuta markkinoinnin strategiasta aina operatiivisten tehtävien toteutukseen. Menestyt joukossamme, jos osaat toimia itseohjautuvasti ja tulevaisuuteen katsoen. Olet tuloshakuinen ja uskallat luoda uutta ja pitää siitä kiinni. Sinulla on erinomaiset verkostoitumis-, yhteistyö- ja tiimityötaidot. Hahmotat kokonaisuudet, osaat priorisoida vastuullasi olevat työtehtävät ja viet ne jämäkästi maaliin.

Arvostamme innovatiivista, suunnitelmallista ja tavoitteellista työotetta. Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto. Sujuvan suullisen ja kirjallisen suomen kielen taito on edellytys tehtävässä menestymiselle, tämän lisäksi arvostamme myös englannin ja/tai ruotsin kielten taitamista.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden edistää yhteiskunnallisesti vaikuttavia työelämäteemoja ja rakentaa nykyajan joukkovoimaa sekä sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää, tasa-arvoista yhteiskuntaa. Tässä tehtävässä saat omien alojensa ammattilaisista muodostuvan organisaatiomme tuen ja mahdollisuuden työskennellä yhteisten tavoitteiden eteen innostavassa työilmapiirissä. Meillä on kilpailukykyiset työsuhde-edut, joustava työaika ja etätyömahdollisuus.

Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella viestintäpäällikkö Salla Matilaiselta puhelimitse keskiviikkona 20.3. klo 14–16, torstaina 21.3. klo 15–16 tai maanantaina 25.3. klo 9–10. Sallan saat kiinni numerosta 050 304 0794.

Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi 1.4.2023 klo 16.00 mennessä osoitteeseen [email protected]