Haemme yhteiskuntasuhteiden asiantuntijaa

Nainen ja mies työskentelevät tietokoneella.
Ammattiliitto Pro hakee yhteiskuntasuhteiden asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen 31.10.2024 asti Helsinkiin. Määräaikaisuuden perusteena on sijaisuus. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan.

Haemme yhteiskuntasuhteiden asiantuntijaa

Julkaistu 11.03.2024 klo 08:50

Yhteiskuntasuhteiden asiantuntijan tehtävänä on Pron yhteiskunnallisen vaikuttamisen suunnittelu, koordinointi ja siihen osallistuminen sekä materiaalin tuottaminen yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja vaikuttajaviestintään. Asiantuntija seuraa valtioneuvoston ja eduskunnan päätöksentekoa sekä suunnittelee Pron vaikuttamistyötä, osallistuu lausuntojen valmisteluun ja liiton vaikuttajaviestinnän toteuttamiseen. Lisäksi asiantuntija tekee verkkouutisia ja osallistuu työryhmätyöhön sekä kouluttaa asiatuntija-alueistaan.

Tehtävässä edellytetään kykyä toteuttaa Pron strategiaa vaikuttamisessa ja vaikuttajaviestinnässä ja kykyä hahmottaa laajoja kokonaisuuksia sekä erinomaisia vuorovaikutus-, viestintä- ja vaikuttamistaitoja. Lisäksi edellytetään työmarkkinapolitiikan ja parlamentaarisen päätöksenteon tuntemusta, yhteiskunnallisia verkostoja sekä hyvää suomen kielen taitoa.

Arvostamme erityisesti kokemusta yhteiskuntavaikuttamisesta.

Meillä on innostava työilmapiiri yhteiskunnallisesti merkityksellisen työn parissa, kilpailukykyiset työsuhde-edut, joustava työaika ja etätyömahdollisuus. Palkka määräytyy Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.

Lähetä hakemuksesi 22.3.2024  klo 16.00 mennessä osoitteeseen [email protected].

Siirry ilmoitukseen