Miten liityn Pron jäseneksi?

Mahdollisuutemme edistää meille tärkeitä tavoitteita paranevat, kun saamme kaikkien työntekijöiden tuen tavoitteillemme. Liity Pron jäseneksi nyt ja ota myös kaverisi mukaan!

Miten liityn Pron jäseneksi?

Julkaistu 04.12.2019 klo 17:32

Pro Uutiset

Liity Pron jäseneksi täyttämällä sähköinen liittymislomake Pron nettisivuilla.

Jäsenyytesi alkaa siitä päivästä, jolloin olemme vastaanottaneet jäsenhakemuksesi. Työttömyyskassan jäsenyys voi kuitenkin alkaa aikaisintaan siitä päivästä, josta olet maksanut jäsenmaksusi. Jäsenyys sisältää liiton, yhdistyksen ja työttömyyskassan jäsenyyden.

Saat jäsenmaksuviitteet noin kahden viikon kuluessa siitä, kun olemme käsitelleet hakemuslomakkeesi. Eräpäivä on jokaisen kuukauden 15. päivä.

Kaveri Kans Liittoon

Mahdollisuutemme edistää meille tärkeitä tavoitteita paranevat, kun saamme kaikkien työntekijöiden tuen tavoitteillemme. Kerro työkaverillesi, että syksyn työehtosopimusneuvottelut ovat käynnissä ja myös hänen panoksensa on tärkeä. Pron jäseninä voitte vaikuttaa omiin kuin kollegoidenne työsuhteen ehtoihin.

Muistathan myös, että aina kun uusi jäsen liittyy suosituksestasi Prohon, sinä saat 40 euron lahjakortin. Lue lisää Kaveri Kans Liittoon -kampanjasta.